Servicii Helpdesk
Servicii Helpdesk
Serviciul de Help Desk este menit să ajute compania dumneavoastră în gestionarea eficientă a resurselor necesare pentru finalizarea diferitelor proiecte. Ne ridicăm la standardele cerute de partenerii noștri, reușind cu succes să îndeplinim obiectivele solicitate. Vă punem la dispoziție un personal cu abilități comunicaționale avansate și o bună cunoaștere a domeniului.
SERVICIILE DE PROTOCOL INCLUD:
- Întocmirea unor planuri pentru desfășurarea în bune condiții a evenimentelor și întâlnirilor în sălile de conferința sau, după caz, în centrele special amenajate;
- Suport în programarea evenimentelor și întâlnirilor ce au loc în sălile de conferința;
- Suport în distribuirea și punerea la dispoziție a documentelor ce sunt necesare în vederea susținerii evenimentelor și a formalităților ce trebuie respectate;
- Asigurarea servirii cu cafea, băuturi și alte gustări în sălile de conferința și birourile managementului;
- Asigurarea curățeniei în sălile de conferința după întâlniri(debarasarea meselor, curățarea mobilierului cu soluții profesionale, colectarea și evacuarea deșeurilor, aspirarea și spălarea pardoselii atunci când este cazul).